Vít Prokůpek – přednáška

Psychologie ovlivňování prakticky

12. 6. 18:00 – 21:00
Novotného lávka 5, Praha
Akční cena: 500 Kč*
(605 Kč vč. DPH)
*Cena mimo akci: 800 Kč (968 Kč vč. DPH)
**Mimo akci pro 3 osoby: 2100 Kč (2541 Kč vč. DPH)
Zvýhodněná cena pro 3 osoby: 1200 Kč**
(1452 Kč vč. DPH)
Akční cena platí ještě
00dnů
00hodin
00minut
00sekund
Obsazenost

Ještě jsou volná místa.

Co vás čeká?

Praktická přednáška

Přednáška předního experta na psychologii ovlivňování nabitá spoustou příkladů a příběhů.

Autogramiáda

Nechte si do knihy od autora napsat osobní věnování.

Networking

Poznáte zajímavé lidi a budete mít čas na to, abyste si s nimi popovídali.

Kniha za zvýhodněnou cenu

Pouze na přednášce si můžete koupit knihu Psychologie ovlivňování za zvýhodněnou cenu (se slevou 23 % oproti ceně v knihkupectvích).

Soutěž

Soutěž o účast na semináři Víta Prokůpka a další ceny.

Záhadná obálka

U vstupu obdržíte záhadnou obálku a budete napjatě čekat, co se bude dít dál…

Co se na přednášce dozvíte? Stručně:

  • To nejlepší z knihy Psychologie ovlivňování.
  • Praktické tipy a příklady, které se do knihy nevešly.
  • Osobní příběhy řečníka, které také jinde nenajdete.
  • Velký prostor budeme věnovat dotazům účastníků.

Co se na přednášce dozvíte? Podrobněji:

  • Část 1: Ovlivňování a manipulace. To nejdůležitější z psychologie ovlivňování.
    • Kde je hranice mezi přesvědčováním, ovlivňováním a manipulací?
    • Časté mýty, které se o manipulaci a ovlivňování tvrdí (například: „Každá komunikace je manipulace.“ „Úspěšní umí manipulovat.“ „Přesvědčování a manipulace je to samé.“). Vyvrácení mýtů a nesmyslů. Na co si dát pozor.
    • Proč jsou Češi posedlí manipulací? A jak z toho ven? Několik přesvědčivých příkladů.
    • Jak se marketéři v psychologii ovlivňování mýlí a proč je to stojí spoustu peněz?
    • Jste empatičtí? Nejrychlejší test empatie, který si vyzkoušíte.
    • Jak může jedna plechovka Coca-coly zvýšit Vaši přesvědčivost o 100 %?
    • Co pomohlo k raketovému nárůstu majetku sekty Hare Krišna? A jak tento princip lze využít eticky?
    • Síla a riziko laskavosti.
    • Přenos do vlastní praxe a do vlastního života, diskuze, kotvení.
  • Část 2: Principy a techniky psychologie ovlivňování. Příběhy a příklady.
    • Jak jsou při ovlivňování důležitá slova? Jaká dvě slova dramaticky ovlivní vaši přesvědčivost?
    • Jaká překvapivá věc nás ovlivňuje při rozhodování o atraktivitě protějšku?
    • Jaký trik používal jeden z nejúspěšnějších realitních makléřů? A co si z toho můžete odnést pro vlastní byznys?
    • Jaká jednoduchá technika může zvýšit vaši přesvědčivosti o 400 %?
    • Trenky, které nosím, jsou důsledkem mocných přesvědčovacích technik. Můžete je mít taky (techniky, ne moje trenky).
    • Jak z obyčejných lidí učinit hrdiny, kteří chrání Váš majetek před zloději? A kde jinde se to dá využít?
  • Část 3: Pokročilé přesvědčovací techniky. Kombinace různých principů a technik. Další příběhy a příklady.
    • Co udělala Amway Corporation pro to, aby během několik let vyrostla ze sklepní firmy v miliardový byznys (a dnes to většina „amwayáků“ neví)? Co si z toho můžete odnést pro vlastní přesvědčivost?
    • Jak čarují marketingoví kouzelníci nejúspěšnějších hračkářských firem? A jak se svými marketingovými hračkami čarujete Vy?
    • Co přimělo inteligentní lidi porušovat zákon a svěřit svou existenci absurdnímu plánu předem odsouzenému k záhubě? (Aneb co si můžeme odnést z aféry Watergate.)
    • Jaká jednoduchá a přitom téměř nevyužívaná technika mi pomáhá dosahovat skvělých výsledků při vyjednáváních?
    • Co nás o přesvědčivosti může naučit jeden z nejúspěšnějších českých manažerů?
    • Příklady přesvědčivosti a nepřesvědčivosti v každodenním životě. Jak nám utíká úspěch?
  • Část 4: Otázky a diskuze

O řečníkovi

Vít Prokůpek

Vít Prokůpek je profesionální vyjednavač, expert na psychologii ovlivňování a autor bestselleru Psychologie ovlivňování: 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti. Působí v ČR i v zahraničí, pomohl více než 150 firmám a jeho seminářů se zúčastnili lidé z 32 různých zemí světa. Jako nezávislý odborník poskytuje rozhovory a názory médiím (např. Česká televize, Český rozhlas, TV Prima, Forbes, Mladý podnikatel a další). Externě přednáší na 8 univerzitách.