Představte
si, že sedíte ve školní lavici a paní učitelka vám zadá překvapivý úkol:
„Napište příběh o čtyřech slovech, který mě rozpláče.“
Než budete
pokračovat ve čtení, zkuste si to…
Nemožné?
Ale ano:
„Prodám
dětské botičky. Nenošené“.
Pronikavý
příběh údajně pochází z pera Ernesta Hemingwaye. Vsadil se o deset dolarů,
že dokáže napsat román o šesti slovech. A vyhrál…
„For sale:
Baby shoes. Never worn.“
Čeština ho
dokonce umožňuje smysluplně zredukovat na pouhá čtyři slova…
Vyjádřit se stručně, úderně, přesvědčivě a přitom srozumitelně je omamně obtížné. Klikněte sem a učte se to. Taky na tom pracuji a právě jsem dopsal svůj nejkratší článek.
Profesionální vyjednavač, odborník na psychologii ovlivňování
a autor knihy Psychologie
ovlivňování: 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti. Spolupracoval
s více než 100 organizacemi, školil lidi z více než 30 zemí světa a
externě učí na 6 univerzitách. Pomůže vám s vytvořením vašich příběhů a
přípravou klíčových proslovů.
Obecné informace a firemní řešení: info@vp-tcc.cz
Informace o veřejných seminářích a přihlášky: seminare@vp-tcc.cz
IČ: 763 02 440
DIČ: CZ8104043310