Protože si veškerý marketing dělám sám, nezbývá, než se v oblasti intenzivně vzdělávat. Pro dnešní článek jsem vybral několik skvělých tipů od předních světových marketingových expertů. Sesbíral jsem je v knihách, na Twitteru a jinde na internetu a přeložil do češtiny.
Vím, že váš čas je drahý, proto se jedná o drobné střípky, ovšem o to ostřejší a průraznější. Příjemné čtení!
Kreativita?
"V moderním světě byznysu je nanic, když jste kreativní a originální myslitelé, pokud neumíte svůj výtvor prodat."
- David Ogilvy
Upřímně - jaká je vaše značka?
"Ať je vaše značka ohromující, nebo mizerná, marketing ji zesílí. Myslete na to dřív, než začnete generovat návštěvnost".
- Wil Reynolds
Když dva prodávají ten samý produkt, není to totéž...
"Nejlepší způsob, jak něco prodávat, je neprodávat nic. Raději získejte pozornost, respekt a důvěru těch, kteří možná koupí."
- Rand Fishkin
Psané strategie (vytvořené externími konzultanty), bezobsažné korporátní fráze, lesklé desky výročních zpráv. Tím se k úspěchu nedopracujete.
"Nejlepší produkty jsou prakticky bez výjimky výsledkem týmové snahy vyřešit problém. Nikoliv výsledkem potřeby firmy naplňovat svou strategii."
- Jeff Weiner
Řekněme si to upřímně - které firmy mají oboje?
"Firmy, které přetrvají, vytvářejí dvě věci: produkt, který lidé chtějí, a kulturu, jejíž součástí chtějí být."
- Dharmesh Shah
Ještě jednou o skutečné kreativitě:
"Pokud to neprodává, není to kreativní".
- David Ogilvy
Nepodceňujte storytelling a kvalitní texty.
"Kdybych byl začínající firma, najal bych si do marketingového týmu novináře. Rozumí publiku a jsou vypravěči příběhů."
- David Meerman Scott
Potkáte mnoho marketérů, kteří prohlašují, jak jsou skvělí, přitom neumí prezentovat ani sami sebe...
"Pokud neumíš udělat reklamu sobě, jak můžeš doufat v to, že uděláš reklamu čemukoliv jinému?"
- David Ogilvy
Znáte ty rozumbrady, kteří chtějí vypadat chytře díky "vychytanýmu korporátnímu jazyku?"
"Byznys je zamořen idioty, kteří se snaží zapůsobit okázalým žargonem."
- David Ogilvy
Linkedin je v ČR stále podceňovaný, přitom mně osobně v byznysu velmi pomohl.
"Snězte slona po kouscích - pouhých 15 minut denně na Linkedin může ohromně zlepšit váš byznys."
- Viveka von Rosten
Není nudných odvětví, jen nudní marketéři:
"Vaše odvětví není nudné, váš marketing je nudný."
- Ashley Friedlein
Touha po dokonalosti nás zdržuje:
"Nemusíte být dokonalí. Nemusíte být ani dobří. Musíte to jen ZKUSIT. Zkouška vás staví před 85 % ostatních."
- Lisa Barone
Obsahový marketing je taky marketing:
"Věřím v obsahovou strategii. Content marketing je veškerý marketing. Bez obsahu není marketingu."
- Ian Lurie
Nepodceňujete své zákazníky?
"Zákazník není pitomec. Je to tvá manželka."
- David Ogilvy
Nesnažte se urvat kus trhu, vytvořte trh nový:
"Budoucnost nejlépe předpovíte tak, že ji vytvoříte."
- Peter Drucker
Přeji vám, ať vytvoříte skvělou budoucnost!
Další vychytané citáty najdete v knize Psychologie ovlivňování: 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti. Knihu si objednáte kliknutím sem.
Profesionální vyjednavač a expert na psychologii ovlivňování. Autor knihy Psychologie ovlivňování: 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti. Své znalosti psychologie ovlivňování uplatňuje v ultra nízko-nákladovém a přitom ziskovém marketingu.
Obecné informace a firemní řešení: info@vp-tcc.cz
Informace o veřejných seminářích a přihlášky: seminare@vp-tcc.cz
IČ: 763 02 440
DIČ: CZ8104043310