Na jaké otázky
získáte odpověď?
- Jakých 9 nejčastějších chyb lidé dělají při tvorbě cenové strategie?
- Jaké drobné změny ve stanovení a prezentování cen vám přinesou okamžité výsledky?
- Jak chytře pracovat se slevami, aniž byste devalvovali své produkty?
- Jak využít principu „zdarma“ a jaká jsou rizika?
- Jak snížit „bolest“ při placení a efektivně motivovat ke koupi?
- Jak by měla vypadat struktura ceny, abychom zvýšili konverze?
- Které produkty zlevňovat?
- Jak velká by sleva měla být?
- Jak správně zarámovat a zobrazit slevu?
- Proč není snižování cen správným řešením krize? Jakou strategii zvolit?
- Jak chytře zvyšovat ceny?
- Co je to „past komoditního myšlení“ a jak se z ní dostat?
- Jak zvítězit v cenových válkách s konkurenty?
Komu je online
seminář určen?
- každému, kdo má co do činění s marketingem nebo prodejem,
- podnikatelům a freelancerům, kteří rozhodují o cenové strategii svého byznysu,
- majitelům e-shopů,
- lidem, kteří si chtějí vyjednat lepší cenu,
- všem, kteří pro své zákazníky/klienty sestavují cenové nabídky,
- tvůrcům webových stránek,
- grafikům, kteří pro klienty tvoří prezentační materiály obsahující ceny.
Struktura online
semináře
Doporučená celková délka studia: 7 – 9 hodin
Část I: Úvod
- Proč studovat psychologii pricingu?
- Co udělat pro to, abyste si z online kurzu odnesli maximum?
- Jak uvažujeme o cenách a jak ceny působí na náš mozek?
- 9 nejčastějších chyb při tvorbě cenové strategie
Část II: Rovnou k věci (test a řešení)
- Případová studie a test s řešením: Jak správně stanovit ceny jídel v restauraci?
- Zobecnění – principy a techniky využitelné v jiných odvětvích
Část III: Drobné změny s velkými následky
- 13 strategií a technik, které vám rychle přinesou vyšší zisky
- Příklady, praxe a výzkumy
Část IV: Stanovení ceny
- Jaké číslice vybírat?
- Měli byste zaokrouhlovat, nebo používat přesná čísla?
- Zvyšování ceny (proč a jak)
- Past komoditního myšlení
Část V: Přesvědčivá prezentace ceny
- Vizuální podoba a velikost fontu
- Kam ceny umístit?
- Jak využít prostor kolem ceny?
- Chytré cenové balíčky.
Část VI: Motivace ke koupi
- Bolest z placení a jak ji eliminovat
- Struktura platby
- Jak zvolit produkty, které zlevníme?
- Velikost slevy
- Rámování a zobrazování slev