Psychologie
ceny 2020

Jak správně stanovit a přesvědčivě prezentovat cenuNová verze oblíbeného online kurzu
Studujte v čase, který vám vyhovuje. Přístup k obsahu online kurzu vám zůstane po dobu tří měsíců od data platby.
Cena: 4800 Kč (5808 Kč vč. DPH)
Registrace uzavíráme za
00dnů
00hodin
00minut
00sekund

Co vás čeká?

Špičkové know-how

Během necelých čtyř hodin dostanete za rozumnou cenu know-how, které lektor získává více než 15 let.

Praktičnost a výstižnost

Žádné obecné řeči, ale konkrétní tipy a návody.

Expert na lidské rozhodování

Lektorem je nejuznávanější český odborník na vyjednávání a psychologii ovlivňování a autor bestselleru.

Názornost

Uvidíte spoustu konkrétních příkladů.

Konec nudných webinářů

Žádný nudný webinář, ale interaktivní online seminář, který vás bude bavit.

Záznam na tři měsíce

Přístup k online semináři budete mít dostatečně dlouho, abyste si ho stihli přehrát i vícekrát.

Na jaké otázky
získáte
odpověď?

  • Jakých 9 nejčastějších chyb lidé dělají při tvorbě cenové strategie?
  • Jaké drobné změny ve stanovení a prezentování cen vám přinesou okamžité výsledky?
  • Jak chytře pracovat se slevami, aniž byste devalvovali své produkty?
  • Jak využít principu „zdarma“ a jaká jsou rizika?
  • Jak snížit „bolest“ při placení a efektivně motivovat ke koupi?
  • Jak by měla vypadat struktura ceny, abychom zvýšili konverze?
  • Které produkty zlevňovat?
  • Jak velká by sleva měla být?
  • Jak správně zarámovat a zobrazit slevu?
  • Proč není snižování cen správným řešením krize? Jakou strategii zvolit?
  • Jak chytře zvyšovat ceny?
  • Co je to „past komoditního myšlení“ a jak se z ní dostat?
  • Jak zvítězit v cenových válkách s konkurenty?



Komu je online
seminář určen?

  • každému, kdo má co do činění s marketingem nebo prodejem,
  • podnikatelům a freelancerům, kteří rozhodují o cenové strategii svého byznysu,
  • majitelům e-shopů,
  • lidem, kteří si chtějí vyjednat lepší cenu,
  • všem, kteří pro své zákazníky/klienty sestavují cenové nabídky,
  • tvůrcům webových stránek,
  • grafikům, kteří pro klienty tvoří prezentační materiály obsahující ceny.

Struktura online
semináře

Délka online kurzu: 3,5 hodiny videí
Doporučená celková délka studia: 7 – 9 hodin

Část I: Úvod

  • Proč studovat psychologii pricingu?
  • Co udělat pro to, abyste si z online kurzu odnesli maximum?
  • Jak uvažujeme o cenách a jak ceny působí na náš mozek?
  • 9 nejčastějších chyb při tvorbě cenové strategie

Část II: Rovnou k věci (test a řešení)

  • Případová studie a test s řešením: Jak správně stanovit ceny jídel v restauraci?
  • Zobecnění – principy a techniky využitelné v jiných odvětvích

Část III: Drobné změny s velkými následky

  • 13 strategií a technik, které vám rychle přinesou vyšší zisky
  • Příklady, praxe a výzkumy

Část IV: Stanovení ceny

  • Jaké číslice vybírat?
  • Měli byste zaokrouhlovat, nebo používat přesná čísla?
  • Zvyšování ceny (proč a jak)
  • Past komoditního myšlení

Část V: Přesvědčivá prezentace ceny

  • Vizuální podoba a velikost fontu
  • Kam ceny umístit?
  • Jak využít prostor kolem ceny?
  • Chytré cenové balíčky.

Část VI: Motivace ke koupi

  • Bolest z placení a jak ji eliminovat
  • Struktura platby
  • Jak zvolit produkty, které zlevníme?
  • Velikost slevy
  • Rámování a zobrazování slev


O lektorovi

Vít Prokůpek

„Fascinuje mě poznávat, jak se lidé rozhodují. I když je rozhodování často iracionální, řídí se určitými vzorci a dá se předvídat. To samé platí o nákupních rozhodnutích a vnímání ceny.“

Vít Prokůpek je profesionální vyjednavač, expert na psychologii ovlivňování a autor bestselleru Psychologie ovlivňování. Jako vyjednavač nejčastěji vyjednává právě o ceně, proto studuje a testuje, jak na lidi cena působí a jaká cenová rozhodnutí činí. Působí v ČR i v zahraničí, pomohl více než 150 firmám a jeho seminářů se zúčastnili lidé z 32 různých zemí světa. Jako nezávislý odborník poskytuje rozhovory a názory médiím (např. Česká televize, Český rozhlas, TV Prima, Forbes, Mladý podnikatel a další). Externě přednáší na 8 univerzitách.

FAQ
Často kladené otázky

K online kurzu Vám na e-mail přijde přístup v okamžiku připsání Vaší platby na náš účet, systém platbu automaticky spáruje a obratem Vám pošle unikátní odkaz s přístupem. Plnohodnotný záznam můžete sledovat v jakýkoliv den a v jakoukoliv hodinu, nejpozději tři měsíce od realizace platby.

Ano, v den konání online semináře vám e-mailem pošlu poznámkový sešit k vytištění, který bude sloužit k vašim poznámkách. Doporučuji, abyste ho při sledování semináře používali.

Online seminář je ve formě videa + dostanete pracovní sešit na cvičení a poznámky ve formě pdf. Přehrát ho můžete na počítači, tabletu, mobilu či jakémkoliv zařízení, které podporuje přehrávání videa a zobrazování pdf souborů.

Abyste online semináři věnovali dostatečnou pozornost v kratším časovém úseku a odnesli si tak z něho maximum. Tři měsíce je dostatečně dlouhá doba na to, abyste si záznam pustili i opakovaně a vstřebali všechny poznatky, které v něm jsou obsaženy. A především – co nejdříve začali nabyté znalosti přenášet do vlastní praxe.

Ano, tato možnost je velmi oblíbená především u firemních zákazníků. Cenové zvýhodnění je závislé na počtu účastníků. Jako další bonus k hromadným objednávkám je k dispozici delší doba přístupu (po dobu 6 – 12 měsíců dle počtu objednaných účastníků). Pro hromadné objednávky prosím pište na info@vp-tcc.cz nebo volejte 724 021 182.

Ano, kolikrát uznáte za vhodné. Přístup Vám zůstane po dobu tří měsíců a během těchto tří měsíců si záznam můžete projít, kolikrát chcete.

Můžete si vybrat, jestli chcete přístup pro jednoho člověka, nebo zvolíte cenově zvýhodněné hromadné objednávky. V případě zájmu o hromadné objednávky pište na e-mail info@vp-tcc.cz nebo volejte na tel. číslo +420 724 021 182.

Online kurz obsahuje 3,5 hodiny videí plus další materiály (například praktická cvičení s řešením). Pokud si ho chcete důkladně projít, počítejte, že vám zabere celkem 7 – 10 hodin studia. Proto je lepší procházet si kurz postupně po menších „dávkách“.