Vít Prokůpek

profesionální vyjednavač a odborník na psychologii ovlivňování
,,Spolu s mým týmem pomáháme lidem
a organizacím rozvíjet se a růst."
Vyplňte svůj email, ať Vás můžu legálně spamovat. :-)
Dvakrát měsíčně dostanete tipy pro zvýšení Vaší přesvědčivosti, vyjednávací tipy nebo doporučení pro úspěch v kariéře a v životě. Z odběru se můžete kdykoliv jedním kliknutím odhlásit.

Blog Víta Prokůpka

„Vaše studnice moudrosti o vyjednávání a psychologii ovlivňování. Místo pro výlety mimo komfortní zónu. Podpora Vašeho růstu. Centrum provokace a politické nekorektnosti. Postel, kde se pravda svléká do naha…“
17Listopad
2015
2661xpřečteno

Skvělé tipy marketingových expertů v jedné větě


Protože si veškerý marketing dělám sám, nezbývá, než se v oblasti intenzivně vzdělávat. Pro dnešní článek jsem vybral několik skvělých tipů od předních světových marketingových expertů. Sesbíral jsem je v knihách, na Twitteru a jinde na internetu a přeložil do češtiny.

Vím, že váš čas je drahý, proto se jedná o drobné střípky, ovšem o to ostřejší a průraznější. Příjemné čtení! 


Kreativita? 

"V moderním světě byznysu je nanic, když jste kreativní a originální myslitelé, pokud neumíte svůj výtvor prodat."

- David Ogilvy


Upřímně - jaká je vaše značka?

"Ať je vaše značka ohromující, nebo mizerná, marketing ji zesílí. Myslete na to dřív, než začnete generovat návštěvnost".

- Wil Reynolds


Když dva prodávají ten samý produkt, není to totéž...

"Nejlepší způsob, jak něco prodávat, je neprodávat nic. Raději získejte pozornost, respekt a důvěru těch, kteří možná koupí."

- Rand Fishkin


Psané strategie (vytvořené externími konzultanty), bezobsažné korporátní fráze, lesklé desky výročních zpráv. Tím se k úspěchu nedopracujete.

"Nejlepší produkty jsou prakticky bez výjimky výsledkem týmové snahy vyřešit problém. Nikoliv výsledkem potřeby firmy naplňovat svou strategii."

- Jeff Weiner


Řekněme si to upřímně - které firmy mají oboje?

"Firmy, které přetrvají, vytvářejí dvě věci: produkt, který lidé chtějí, a kulturu, jejíž součástí chtějí být."

- Dharmesh Shah


Ještě jednou o skutečné kreativitě: 

"Pokud to neprodává, není to kreativní". 

- David Ogilvy


Nepodceňujte storytelling a kvalitní texty.

"Kdybych byl začínající firma, najal bych si do marketingového týmu novináře. Rozumí publiku a jsou vypravěči příběhů."

- David Meerman Scott


Potkáte mnoho marketérů, kteří prohlašují, jak jsou skvělí, přitom neumí prezentovat ani sami sebe...

"Pokud neumíš udělat reklamu sobě, jak můžeš doufat v to, že uděláš reklamu čemukoliv jinému?"

- David Ogilvy


Znáte ty rozumbrady, kteří chtějí vypadat chytře díky "vychytanýmu korporátnímu jazyku?"

"Byznys je zamořen idioty, kteří se snaží zapůsobit okázalým žargonem."

- David Ogilvy 


Linkedin je v ČR stále podceňovaný, přitom mně osobně v byznysu velmi pomohl.

"Snězte slona po kouscích - pouhých 15 minut denně na Linkedin může ohromně zlepšit váš byznys."

- Viveka von Rosten


Není nudných odvětví, jen nudní marketéři:

"Vaše odvětví není nudné, váš marketing je nudný."

- Ashley Friedlein


Touha po dokonalosti nás zdržuje:

"Nemusíte být dokonalí. Nemusíte být ani dobří. Musíte to jen ZKUSIT. Zkouška vás staví před 85 % ostatních."

- Lisa Barone


Obsahový marketing je taky marketing: 

"Věřím v obsahovou strategii. Content marketing je veškerý marketing. Bez obsahu není marketingu."

- Ian Lurie


Nepodceňujete své zákazníky? 

"Zákazník není pitomec. Je to tvá manželka."

- David Ogilvy


Nesnažte se urvat kus trhu, vytvořte trh nový: 

"Budoucnost nejlépe předpovíte tak, že ji vytvoříte."

- Peter Drucker


Přeji vám, ať vytvoříte skvělou budoucnost!


Další vychytané citáty najdete v knize Psychologie ovlivňování: 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti. Knihu si objednáte kliknutím sem



Autor: Vít Prokůpek

Profesionální vyjednavač a expert na psychologii ovlivňování. Autor knihy Psychologie ovlivňování: 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti. Své znalosti psychologie ovlivňování uplatňuje v ultra nízko-nákladovém a přitom ziskovém marketingu. 



Štítky:
citáty
marketing
psychologie ovlivňování
psychologie persvaze
psychologie přesvědčivosti
psychologie přesvědčování



Kontakt

Obecné informace a firemní řešení:  info@vp-tcc.cz

Informace o veřejných seminářích a přihlášky:  seminare@vp-tcc.cz


Ing. Vít Prokůpek

IČ: 763 02 440
DIČ: CZ8104043310