Vít Prokůpek

profesionální vyjednavač a odborník na psychologii ovlivňování
,,Spolu s mým týmem pomáháme lidem
a organizacím rozvíjet se a růst."
Tipy o vyjednávání a psychologii ovlivňování na e-mail?

Semináře a školení

Termíny veřejných seminářů, tréninků, školení a workshopů Víta Prokůpka

Psychologie přesvědčivosti: Umění ovlivňovat




V současné době není vyhlášen žádný termín. Pokud chcete seminář uskutečnit jako firemní řešení na míru, kontaktujte Víta Prokůpka emailem.


Přínosy pro Vás

  • Pochopíte 10 zásadních principů psychologie ovlivňování („Zákony přesvědčivosti“) a naučíte se je prakticky využívat k ovlivňování ostatních.
  • Odhalíte 7 nejčastějších chyb, kterých se firmy dopouštějí při komunikaci se zákazníky (včetně chyby, které se dopouští 98 % firem při prezentaci svých webových stránek).
  • Zvýšíte svoji dovednost ovlivňovat rozhodnutí ostatních (při osobní komunikaci, prezentacích, marketingových kampaních).
  • Zlepšíte se ve schopnosti navazovat prospěšné obchodní i soukromé vztahy.
  • Naučíte se rychleji a účinněji získat více zákazníků/klientů a posílit jejich důvěru.
  • Vytvoříte silný a perspektivní vztah se svými zákazníky i kolegy.
  • Naučíte se rozeznat manipulativní triky a bránit se jim.

Důležité informace:

Tento trénink je vhodný pro všechny, kteří se často pokouší ovlivnit rozhodnutí ostatních lidí, a to v jakémkoliv kontextu. Je tedy vhodný pro manažery všech úrovní, obchodníky/prodejce, pracovníky marketingu, HR, OSVČ i majitele firem apod.

Účastníci pochopí anatomii vlivu a naučí se uvažovat jako mistři ovlivňování.

Seminář vysvětluje podstatu lidského rozhodování. Díky pochopení těchto principů dokážete ovlivňovat rozhodnutí ostatních v různých situacích a kontextech.

Každý z nás se někdy rozhoduje iracionálně. Iracionalita se však dá předvídat. Jak toho využít?

Seminář byl poprvé realizován v roce 2008 a od té doby se stal nejoblíbenějším seminářem o ovlivňování/přesvědčování v ČR a na Slovensku. Průběžně byl upravován, vylepšován a doplňován. Seminář volně vychází z bestselleru Psychologie ovlivňování: 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti, nabízí však mnoho témat, která jdou nad rámec knihy a v knize je nenajdete. Zároveň obsahuje praktický nácvik, který kniha nikdy zprostředkovat nemůže. 

Program semináře

  • Zpětná vazba v komunikaci a její význam
  • Tři základní pravidla zanechání pozitivního prvního dojmu
  • Účinné přesvědčování, argumentace, účinné a neúčinné argumenty
  • Nastavení postoje, řeč těla, shoda (včetně hloubkového tréninku)
  • Mýtus o charizmatu a co s ním
  • Pravdy a mýty o neverbální komunikaci (včetně lektory nejčastěji opakovaného nesmyslu)
  • „Komunikace jazykem mozku“ - formulace zvyšující účinnost sdělení
  • „Zakázané“ formulace – jaká slova a věty podkopávají přesvědčivost Vašeho sdělení
  • „Kontakt prostřednictvím smyslů“ (základy neurolingvistického programování a jeho využití pro ovlivňování ostatních)
  • Rozvoj osobnosti, tvorba osobního motta, desetisekundová reklama, prezentace firmy
  • Kde je hranice mezi pozitivním ovlivňováním a manipulací?
  • Každodenní ovlivňování – praktické příklady o tom, jak jsme (ne)přesvědčiví
  • Videoukázky mistrů ovlivňování v akci
  • Zákony přesvědčivosti Víta Prokůpka a jejich praktické aplikace (např. „Zákon chytlavosti“, „Zákon odlišného vnímání“, „Zákon spojek“, „Zákon metody řízeného výběru“, „Zákon explicitnosti“, „Zákon zdánlivě obrácené kauzality“, „Zákon společenského tlaku“ aj.)

Měli byste vědět:

Jak kvalitní budete mít vztahy (pracovní i soukromé)? Kdo vyhraje prezidentské volby? Za kým půjdou zaměstnanci? Od koho zákazník koupí? Kdo dokáže získat prospěšné kontakty? S kým půjde Pan Božský (Slečna Božská) na rande? O tom všem rozhoduje schopnost uplatnit "Zákony přesvědčivosti".

Mnohé firmy mají skvělé produkty, ale nedokáží je prodat. A mnoho výborných pracovníků není úspěšných pouze proto, že neumějí prodat sebe a výsledky své práce. Někteří manažeři dokáží své podřízené zapálit, jiní vůbec.

Zákony přesvědčivosti skutečně fungují, úspěšní lidé je využívají (někdy i nevědomě, někdy ani úspěšní plně nevyužívají svůj potenciál).

Není to žádná magická alchymie, ale dovednost. Podložená mnoha zkušenostmi a objektivními vědeckými výzkumy. I vy se můžete naučit "Zákony přesvědčivosti" uplatňovat.

 

Jakékoliv dotazy k semináři rádi zodpovíme na e-mailu seminare@vp-tcc.cz.



V současné době není vyhlášen žádný termín. Pokud chcete seminář uskutečnit jako firemní řešení na míru, kontaktujte Víta Prokůpka emailem.




Kontakt

Obecné informace a firemní řešení:  info@vp-tcc.cz

Informace o veřejných seminářích a přihlášky:  seminare@vp-tcc.cz


Ing. Vít Prokůpek

IČ: 763 02 440
DIČ: CZ8104043310