Tyto semináře v současnosti probíhají pouze ve formě firemních školení na míru. Zadejte svůj email, pokud chcete být informováni, až některý z těchto seminářů bude vypsán jako veřejný.
Ing. Vít Prokůpek, odborník na psychologii ovlivňování, profesionální vyjednavač a vyhledávaný řečník a lektor, autor bestselleru Psychologie ovlivňování
Zaregistrujte se kliknutím na tlačítko "Přihlásit se".
Přihlásit se!
Dobrá řeč by měla být jako dámská sukně: dostatečně dlouhá, aby pokryla subjekt, a dostatečně krátká, aby vzbudila zájem.
- Winston Churchill
V užším slova smyslu je pitch prezentace projektu nebo myšlenky investorům za účelem získání kapitálu. V širším slova smyslu jde o jakoukoliv krátkou promluvu, kterou se snažíte jednoho člověka nebo skupinu osob o něčem přesvědčit.
Přesný překlad do češtiny neexistuje, někdy se používají zavádějící termíny "promluva", "prezentace" nebo jednoduše "řeč".
Pomocí pitch prezentujete svůj nápad investorům. Prodejní řeč (sales pitch) má za úkol prodat vaše produkty. Díky minutové prezentaci (elevator pitch) stručně a poutavě představujete sebe a svou práci... Zkrátka pitch provází celý váš pracovní i soukromý život.
Znáte lidi, kteří pět minut mluví a nic neřeknou? Nebo by se jejich řeč dala pohodlně shrnout jednou větou, aniž byste ztratili jakoukoliv podstatnou informaci? Vyjádřit se stručně, úderně, přesvědčivě, emotivně a přitom dostatečně informativně je obtížné. A stále podstatnější.
Pohovor, který odstartuje vaši kariéru, je pitch.
Rande, které vede k vášnivé milostné aféře, je pitch.
Byznys plán je pitch.
Stručný report pro vašeho šéfa je taky pitch.
Každá nová schůzka a každá nová příležitost vyžaduje umění přednést poutavou řeč.
Seminář Pitch: Jak málo slovy říci mnoho vás naučí postavit a pronést poutavou pitch, která zůstane v paměti vašeho publika.
Zaregistrujte se kliknutím na tlačítko "Přihlásit se".
Přihlásit se!Obecné informace a firemní řešení: info@vp-tcc.cz
Informace o veřejných seminářích a přihlášky: seminare@vp-tcc.cz
IČ: 763 02 440
DIČ: CZ8104043310